Slide background

Even voorstellen, mijn naam is Sander Heijnen

Hoe kan ik klantgerichter werken? Met die vraag heb ik mij jaren beziggehouden als (account)manager in de profit- en non-profit sector. Onder andere bij werkgevers als Randstad, G4S en Raet.

En met die vraag houd ik mij nog steeds iedere dag bezig. Vanuit mijn eigen verantwoordelijkheid, maar ook met de intentie om samen met de mensen om mij heen te verbeteren.  

_MG_9264

De wil om aan “iets” bij te dragen is een drijfveer geweest om uit te komen bij mijn passie voor- en beleving bij HRM en klantgerichtheid. Met de gedachte dat vertrouwen tussen mensen hier ook de basis is voor groei. Dat oprechte klantgerichtheid voortkomt uit tevreden en zelfbewuste medewerkers. En de gedachte dat verantwoordelijkheid wordt versterkt door het besef van wederzijdse afhankelijkheid.

Ik geloof niet in standaardoplossingen, wel in best practices. In het verbinden van mensen en het delen van kennis. En in het komen tot betere keuzes en het bieden van meerwaarde op korte en lange termijn. Meerwaarde naar uw klanten, organisatie en medewerkers om samen dromen, ambities en resultaten vorm te geven en te realiseren.

Het is mijn streven om medewerkers en klanten tot ambassadeurs te maken.
 Ik word blij als nieuwe klanten u bellen op aanraden van reeds bestaande klanten. Ik beleef plezier aan de verandering van mindset die ik bij medewerkers zie. Dat medewerkers ervaren dat ze soms moeten veranderen om bij zichzelf te blijven. En dat hoofd en hart niet altijd in dezelfde richting bewegen.

De bedrijfsnaam Interest & Company draagt de kernwaarden van klantgericht werken. Interest staat voor interesse, nieuwsgierigheid, denken in wederzijds belang en belangstelling.
 & Company richt zich op samenwerking, het in goed gezelschap ambities, dromen en resultaten realiseren. Temeer omdat ik in de praktijk op projectbasis de samenwerking aanga met andere zelfstandig ondernemers, freelancers en organisaties.

Dit ben ik. Wie bent u?

Ik kijk uit naar een nadere kennismaking!

Met een hartelijke groet,

Sander Heijnen
LinkedIn